Marijke zei: ‘Je moet het leven vieren.
Al woon je in een saai appartement,
geniet alsof je op vakantie bent
door heel je huis met slingers te versieren.’

Voor haar was de kantoortuin ook te grauw,
een saai en onaantrekkelijk gebeuren,
dus is ze hier de boel wat op gaan fleuren:
het lijkt wel een resort in ons gebouw.

Vandaar dat ik het toch eens ga proberen:
een flexplek met een handdoek reserveren. 
 
 

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

De voorjaarsnota (lobbertang)

KaagRutte
WiikimediaCommons (bewerking RK)
 
Strakjes klinkt er de begrotingsrede
Ongetwijfeld weer zo’n ‘same old song’
Kaag en Rutte op de hoogste treden
Trots en vol beloftes met die brede
Grijns en lenige bedriegerstong