Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Hoge nood

Hoge nood 08 nov 2024 10:13 #1

Hoge nood

Met volop zon is dit een mooi moment
om uren ongestoord te recreëren
en heerlijk door de bossen te flaneren –
totdat mijn blaas een noodsignaal verzendt.

Ik hurk behoedzaam achter het struweel
als plots een boa luid komt protesteren
dat ik niet in het wild mag urineren;
een boete van formaat valt mij ten deel.

Maar zeg nu zelf: zoiets geeft toch geen pas
bij zo’n bescheiden recreatieplas?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Op de wijs van 'Zie de maan schijnt door de bomen'



Dit had niemand kunnen dromen
Sint komt zonder Zwarte Piet
Hoe het ooit zo ver kon komen
Snapt de kinderschare niet
Nooit geen zwart meer op het dak
Zwarte Piet ging in de zak
Nooit geen zwart meer op het dak
Zwarte Piet ging in de zak

Een moraalkliek die wou scoren
Zwarte Piet verschiet van kleur
Een traditie ging verloren
Nederland is in mineur
Amsterdam wou geen gezeik
Gaf de drammers dus gelijk
Amsterdam wou geen gezeik
Gaf de drammers dus gelijk

Slavernij en zelfs racisme
Ooit de zwarten aangedaan
En een stuitend dom simplisme
Kostten Zwarte Piet zijn baan
Ja, men bracht het allervalst
Dit is Holland op zijn smalst
Ja, men bracht het allervalst
Dit is Holland op zijn smalst