|
Welkom,
Gasten
|
|
Het huisje in de sneeuw
(cancelvers) Ze stap-ten stee-vig door het wit-te land De fer-me jong-ens. En de kan zei ´kloek!´ Ze droe-gen klomp-jes en een war-me broek Zo lie-pen Daan en Dik-kie hand in hand Het huisje in de sneeuw - het klinkt charmant Ik heb mij echter al die tijd vergist Want W.G. van de Hulst blijkt een racist ´Een witte mantel…´ ziet u het verband? Ik cancel Van de Hulst en zijn roman Het kan nu echt niet meer, die Kloek Kloeks Kan |
|
Laatst bewerkt: 31 mrt 2025 12:32 door JW Goedhart.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Niels Blomberg, John de Rooy
|
