Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Het huisje in de sneeuw

Het huisje in de sneeuw 28 mrt 2025 17:54 #1

  • JW Goedhart
  • JW Goedhart's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 407
  • Ontvangen bedankjes 1338
Het huisje in de sneeuw
(cancelvers)

Ze stap-ten stee-vig door het wit-te land
De fer-me jong-ens. En de kan zei ´kloek!´
Ze droe-gen klomp-jes en een war-me broek
Zo lie-pen Daan en Dik-kie hand in hand

Het huisje in de sneeuw - het klinkt charmant
Ik heb mij echter al die tijd vergist
Want W.G. van de Hulst blijkt een racist
´Een witte mantel…´ ziet u het verband?

Ik cancel Van de Hulst en zijn roman
Het kan nu echt niet meer, die Kloek Kloeks Kan
Laatst bewerkt: 31 mrt 2025 12:32 door JW Goedhart.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Niels Blomberg, John de Rooy
Tijd voor maken pagina: 0.135 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Nog zesduizend

marvel

En weer komt Marvel op het witte doek
Met nog een wonderbare superheld
Zo'n sprookje is al honderd keer verteld
Maar het publiek slikt het voor zoete koek
 
Ach, welke échte held schiet ons te hulp
En redt ons van die eindeloze pulp?
 
Er liggen zesduizend personages klaar voor nieuwe Marvel-films.