|
Welkom,
Gasten
|
|
Wat is dit nou?
Ik heb je ooit gekozen als mijn vrouw We gingen dolverliefd in ondertrouw en hadden haast al seks in 't kerkgebouw Hoe komt het nou dat jij mij achterlaat hier in de kou? Je bent voortdurend met jezelf in touw en wat ik wil, laat jou totaal blauw blauw Hoe moet dat nou? Met heel mijn lustorgaan wil ik in jou Als ik dat uit, krijg ik van jou een douw Vraag ik waarom, dan krijg 'k alleen een snauw Wat wil je nou? Wanneer ik vreemdga vind je mij ontrouw Maar als ik naderkom, krijg ik een grauw omdat 'k je seksueel misbruiken zou Hoe ik ook sjouw en voor jouw welbevinden 't huis verbouw en jou erbij laat lopen als een pauw: je wijst me af en toont geen spoor berouw 'k Betaal me blauw Ik kocht jou alle kleren die je wou en boekte jou een cruise naar Curaçao maar jouw reactie was steeds uiterst lauw Dat krijg je nou Jij lijkt een Hoek en ik een Kabeljauw Ik sloeg jouw wang en jij gaf mij een klauw We streden door tot aan de morgendauw Daar lig je nou Al ben ik van nature geen rabauw 'k gaf toch een iets te harde klap aan jou en nu ben ik gehuld in diepe rouw Het daagt me nou Nu ik mijn huwelijksleven hier ontvouw komt onverwachts een zoogdier uit de mouw: ik heb haar nooit gezegd: ‘Ik hou van jou…’ zeer vrij naar Jaques Brel/Lennaert Nijgh xavier-kipjes.jouwweb.nl |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Niels Blomberg
|