Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Lied zonder melodie

Lied zonder melodie 22 aug 2011 17:02 #1

  • Bas Boekelo
  • Bas Boekelo's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 4605
  • Ontvangen bedankjes 1461
Ik wandel gaarne door mijn bloemenhof
Want kijk, daar staan de mooiste bloemen
En elke plant verdient de hoogste lof
Ik kan met vreugde elke plant benoemen

Ik kijk er telkens weer mijn ogen uit
Naar de Bornesia Jaaponica, ja
Naar de Criensilia en Beemsterkruid
De Koelewijndruif, en de Schreursiana

De Bovenkampia en de Hooglandia
De katjes der Bruningadentum
De Keenekynia, de Thedanestria
De Friederiederichs, de Pamelentum

Naast Danedelight staat de Blombergia
De Abbingylea, de Boulonoisia
De tere Bleekeri Robinia
De trotse Boekelorum quasiania

De Leeuwenmantel ( of Quirynia )
Naast Brauwervera, nogal ruim
De Meerenburgia, de Peterknyppia
En bij het hek de fiere Gelre Pluijm

Mijn bloemenhof kent geen beperking
Ik roep u op tot medewerking
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Lied zonder melodie 23 aug 2011 08:06 #2

  • Remko Koplamp
  • Remko Koplamp's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 1785
  • Ontvangen bedankjes 1937
Als alle mensen eensklaps bloemen waren
Dan waren heel wat bloemen halve garen

(Gerrit Komrij, naar de beginregel uit Bloemen van Leo Vroman)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.144 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Even een flauwe vergelijking in de Clitorisweek



Alleen de top reikt uit het oppervlak omhoog
Daaronder houdt het grootste deel zich stil verscholen
Dat reageert bij aanraking wél onverholen
Slechts zeer frigide vrouwen houden het dan droog

Hoewel er toch nog heel wat vloeistof heeft geklotst
Toen de Titanic op een ijsberg was gebotst