Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Pietstache

Pietstache 02 dec 2011 11:22 #1

  • Berrie de Boer
  • Berrie de Boer's Profielfoto
  • Offline
  • Regelmatige bezoeker
  • Berichten: 20
  • Ontvangen bedankjes 4
Het sneeuwt al, want het is december
En de Sint zit op zijn paard
Met Piet, die moe maar steeds gewender
Zich vastklampt aan de paardenstaart

En in de kamers waar gelaten
Voor de vuist weg wordt gedicht
Schijnt uit feestverlichte straten
Oranje-rood lantarenlicht

De kleuters zijn weer aan het zingen
Van “Zie de maan schijnt door de boom”
Ze stellen lijstjes op met dingen
Vragen alles, zonder schroom

Dan wordt de sfeer toch wat gespannen
Want daar klinkt een luid geraas
Het dak heeft veel te gladde pannen
En in de tuin ligt Sinterklaas.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.156 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Bondscoach

frankdeboer
WikiNediaCommons
Na Tsjechië was (ach en wee)
De Boer op
Dus stapt - dat lijkt een goed idee -
De Boer op
En moet hij weer met zijn cv
De boer op
Misschien roept de KNVB
Z’n broer op