Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Weerlicht

Weerlicht 01 juni 2016 16:36 #1

• Dereaux
  • Dereaux's Profielfoto
  • Nieuwkomer
Donder en regen,
kleurden de hemel donker.
Toen was er weerlicht.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Weerlicht 01 juni 2016 17:48 #2

• Frits Criens
  • Frits Criens's Profielfoto
  • Forumgod
  • Ontvangen bedankjes 1794
Mevrouw, mijnheer, zou u deze bijzondere observatie niet liever melden bij het KNMI in plaats van op dit forum. Donder die de hemel donker kleurt, is -voor zover mij bekend- een niet eerder gesignaleerd fenomeen. Misschien kunt u zelfs claimen dat het verschijnsel uw naam zal dragen waarmee u toch nog de eeuwige roem zult bereiken die u met uw vers, naar ik vrees, niet zult verwerven.
Bedankt door: Dereaux

Weerlicht 01 juni 2016 20:02 #3

• Dereaux
  • Dereaux's Profielfoto
  • Nieuwkomer
Meneer Criens, donders u hebt helemaal gelijk in uw betoog. Ik moet als de bliksem dus gaan werken aan
feitelijke waarheden die ik vermeld in mijn verzen, anders pakken er alsnog donkere wolken samen boven
mijn blonde lokken. Ik streef niet naar eeuwige roem, alwaar u naar verwijst, men kan mij maar beter snel
vergeten.

Waarlijke dank voor uw oprechte reactie, Donar pakt zijn kar en rijdt over de wolken naar
een volgende stop alwaar hij weer licht zal schieten richting dit forum, en hopelijk wel goed inslaat.

Ik prefereer voor u een plekje dicht bij een boom, zodat u gespaard blijft :)

Groet Dereaux
Tijd voor maken pagina: 0.120 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Jihadstrijder

HILVERSUM - Burgemeester Pieter Broertjes wil uiterst omzichtig opereren bij de aanpak van jihad-fanatisme in Hilversum. Hij waakt er vooral voor dat ’het middel niet erger is dan de kwaal’, meldt hij in een brief aan de gemeenteraad. ,,Daarom schieten we niet met hagel op het probleem, maar handelen we heel gericht en zorgvuldig.’’

Mijn strijd is recht, mijn zwaard is krom
Mijn taal is kogel, zweep en bom
Ik vlucht naar Syrië omdat
Ik uit de Gooi- en Vechtstreek kom