Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Ze vallen bij bosjes

Ze vallen bij bosjes 14 mrt 2025 09:56 #1

  • John de Rooy
  • John de Rooy's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 1549
  • Ontvangen bedankjes 2501

dezgo.com

Ze vallen bij bosjes

Ik heb mij de schijter gescheten
De zoveelste slijter versleten
Door drieste dronk nu al de derde
'k Heb pijlsnel de pleiter gepleten
En breng het ook nooit meer te berde
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Jij en ik





Jij vindt het in de vroegste lentewei.
Jij zou het willen schreeuwen van de daken
met woorden die mij nimmer zullen raken.
Het mist in mij.

Jij wilt het dolgraag voor ons allebei.
Jij wijst me dikwijls op je lichtend baken.
Ik vraag je om je pogingen te staken.
Het mist in mij.

Er zit een vreemde moeheid in mijn botten,
alsof ik waden moet door zompe klei
waarin de penen en de piepers rotten.

De avond laat de witte wieven vrij,
die onbekommerd in mijn ziel ravotten.
Het mist in mij.

(niet-genomineerde inzending Willem Wilmink wedstrijd)