Ik haat de types Garamond en Bell

verafschuw Arno Pro en Times New Roman
Bookmania en Rockwell zijn de hel
Corona is niet goed voor mijn gestel
Bodoni leidt tot manische symptomen

Dyslecten wordt het leesplezier ontnomen
Die staan helaas al jaren buitenspel
door grafici die telkens zonder schromen
met frutsels op de proppen blijven komen
Wat denken al die font-ontwerpers wel?

Voor mij geen ornament dat plat of scheef staat
(u merkt dat dit gedicht over de schreef gaat)

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Alles mee

Linda Bolder
Liep op zolder
Met een héél héél héééél lang touw
En die knappe jonge vrouw
Heeft dat om een balk gebonden
En ze hebben haar gevonden
In haar huisje in Den Helder
Hangend in de koude kelder
Net alsof ze vredig sliep
Ach, wie hoog klimt valt heel diep