Ik ging naar Bommel om de brug te zien
Heer Ollie was niet thuis of deed niet open
Wel zag ik in de verte Joost nog lopen
Een boodschapje bij Grootgrut doen misschien

Ik wist ineens niet waar ik me bevond
Van Rommeldam dat hele roteind terug
Wat had ik toch te zoeken bij die brug
Ik twijfel zelfs of Nijhoff er ooit stond
 

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Perzisch kwatrijn



Wie z'n mond houdt leeft het langst
in het koninkrijk van angst
van de kroonprins op sandalen
'k Vraag me af: wie is het bangst?