Ik weet allang niet meer hoe of ze heetten
Ik denk Suzan, of Maaike, was het Bep?
Op Tinder of op Parship in de app
Maar hun gezicht ben ik helaas vergeten

En op die site voor hoger opgeleiden
Dat durfde ik natuurlijk best wel aan
Daar hadden Ellemiek, Elise, Sjaan
Veel babbels, voordat onze wegen scheidden

De ommetjes door bos of over ’t strand
Ik zou ze achteraf niet kunnen tellen
En altijd dagje later even bellen
Zo hou je ze het beste in de hand

Hoe vaak ik wel niet samen heb ontbeten
Ik hoor u zeggen:’Mán wat kandidáten!’
 
 
 

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Zomaar een tweegesprek

“Negentig” – “Negentig?
Godallejezus zeg!
Ik dacht veel ouder,
wel tweehonderdtien!”

“Is die man trouwens wel
leeftijdsafhankelijk?”
“Vast!”
“Nou, dat is aan zijn werk niet te zien!”