Ze heeft daar naast de ingang postgevat
en ik ontkom er niet aan haar te groeten.
Heeft zij verloren of nooit iets gehad?
Ze heeft daar naast de ingang postgevat.
Ik hoef het niet te weten, hoe of wat,
waarom zij in dit leven zo moet boeten.
Ze heeft daar naast de ingang postgevat
en ik ontkom er niet aan haar te groeten.

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Kopstoot

kopstoot

Alweer een avontuur van Marco Kroon
Die een agent een kopstoot heeft gegeven
Want hij stond wild te plassen, mag ie even!?
Voor oorlogshelden is dat heel gewoon
 
En slappe smeris kun je daar niet tegen?
Wees blij dat je geen kogel hebt gekregen!