Welkom,
Gasten
|
|
Dit zijn de antwoorden:
Ja, 5, nee, Deventer Helpt dat je verder? Ikzelf vind het vaag 't Is, weet toch ieder, een communicatiewet dat men een antwoord pas snapt na de vraag Praat in een kringetje Spreek in een driehoek een zeskant, cilindrisch of in een ovaal Bezig een passende communicatievorm anders dan krijg je amoebische taal Stinkende leestekens meurende letters en dampende cijfers verschijnen anaal Is dit een aanval van communicatiedruk? Hopelijk kak ik daarna weer normaal Daalt je grammatica? Loopt ook je zinsbouw leeg? Zakken vervoeging en woordkeuze weg? Dankzij een handige communicatiestop blijf je gevrijwaard van dit type pech 500 slavinken? Wat moet ik daar nou mee! Ik hou van vlees inderdaad dat is waar Dit is haast zeker een communicatiefout want ik bestelde een onsje tartaar Daar valt een woord omlaag Kijk, ook een zinnetje Snel, zoek wat pleisters of garen en naald 'k Heb, denk ik, last van een communicatielek Als ik niet ingrijp dan raak ik onttaald! Visje, zwem hier maar in Hier is het goed voor jou Hoor je die taal van een kor of een fuik? Dan weet je nu hoe een communicatienet praat met zijn prooi naar oud vissersgebruik Klepperdeklepperde- leuterdepraterde- zwammerdelullerde- zwets in het rond Kom bij de radio Communicatiedwang is daar geen aandoening maar juist gezond Wou je wat, kankerlul? Flikker eens héél snel op! Zak, homo, eikeltje Doe eens normaal Krachtens het heersende communicatiepeil zei ik zojuist dat ik ergens van baal xavier-kipjes.jouwweb.nl |
Laatst bewerkt: 07 okt 2023 02:23 door Xavier Kipjes.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
Het eersteSinterklaasjournaal meldt dat er tijdens de intocht dit jaar nog weinig verandert aan de kleur van Zwarte Piet.
De Sint durft niet meer naar de Bijlmer toe
Hij laat zich bij zijn intocht streng bewaken
Er liggen legerpieten op de daken
Er wordt gedemonstreerd en men roept Boe!
En ook het Sinterklaasjournaal zegt stellig:
'Het wordt dit jaar weer ouderwets gezellig!'