Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: BBB landbouwbeleid

BBB landbouwbeleid 14 feb 2025 15:42 #1

• Niels Blomberg
  • Niels Blomberg's Profielfoto
  • Forumgod
  • Schoonschrijver
  • Ontvangen bedankjes 1929
Femke doet onderzoek
Femke doet onderzoek
Femke doet onderzoek
Femke doet niets

Femke doet onderzoek
Femkedoetonderzoek
Femke doet onderzoek
Doe nou eens iets
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

BBB landbouwbeleid 14 feb 2025 16:09 #2

• Frits Criens
  • Frits Criens's Profielfoto
  • Forumgod
  • Ontvangen bedankjes 2382
Dag Niels, ik vind het een grappig vers.
Ik vraag me alleen af of het in de juiste categorie is geplaatst. Regel zes is geen woord maar een zin waarvan de woorden aan elkaar zijn geschreven. Je maakt er, ben ik bang, de toch al moeizame verhouding die sommige dichters met het ollekebolleke hebben nog gecompliceerder mee. De uitbarsting van nog niet zo lang geleden laat wat mij betreft zien dat daar geen behoefte aan is.

Frits Criens

BBB landbouwbeleid 14 feb 2025 17:12 #3

• Niels Blomberg
  • Forumgod
  • Schoonschrijver
Dag Frits,

Om te beginnen, dank voor de vriendelijke woorden.
Regel 6 is natuurlijk een knipoog, maar anderzijds is "Femkedoetonderzoek" inmiddels een begrip geworden.

Frits Criens schreef :
Je maakt er, ben ik bang, de toch al moeizame verhouding die sommige dichters met het ollekebolleke hebben nog gecompliceerder mee. De uitbarsting van nog niet zo lang geleden laat wat mij betreft zien dat daar geen behoefte aan is.
Ik heb zelf een vrij moeizame verhouding met het ollekebolleke. Als deze knipoog niet aanvaardbaar is, dan vind ik dat gecompliceerd.
Ik weet niet precies welke uitbarsting je bedoelt. Voor mijn gevoel zijn de discussies juist rustiger geworden; een paar jaar geleden werd de klemtoon van vrijwel iedere regel 6 onder een vergrootglas gelegd.

Maar goed, als dit niemendalletje onaanvaardbaar is in deze categorie, dan mag hij wat mij betreft naar "Overige versvormen".
Ik vind het jammer, maar als redacteur wil ik het niet op de spits drijven.

Groeten,
Niels

BBB landbouwbeleid 14 feb 2025 18:00 #4

• Frits Criens
  • Frits Criens's Profielfoto
  • Forumgod
  • Ontvangen bedankjes 2382
Dag Niels,

Het is voor mij geen kwestie van onaanvaardbaar. Maar de uitbarsting waar ik op doel, vlak voor Inge ons verliet, was heftig genoeg om geen nodeloze discussie uit te lokken. Het hele lijntje is niet voor niks door de redactie van het forum gehaald. Dat was de achtergrondgedachte van mijn opmerking. Dat je 6lgwoord een knipoog is, had ik begrepen. Dat het een begrip zou zijn, is nieuw voor me. Uiteraard hoef je het gedicht voor mij niet naar een andere categorie te verplaatsen omdat je redacteur bent. In welke categorie het Olleke ook staat, ik blijf het een grappig werk vinden.

Groetjes,
Frits

BBB landbouwbeleid 15 feb 2025 12:17 #5

• Niels Blomberg
  • Forumgod
  • Schoonschrijver
Dag Frits,

Nou begrijp ik beter waar je op doelt.
Omdat ik de betreffende discussie niet kan teruglezen, is hier wat ik mij ervan herinner. Er was al een discussie gaande over een 6lg, toen een al jaren inactief lid er met gestrekt been in ging en en passant op de vrouw speelde.

Voor mijn gevoel is dat toch iets anders dan mijn knipoog, waarvan ik zelf natuurlijk ook wel weet dat het niet helemaal klopt. Dit is qua insteek een beetje vergelijkbaar met emoji-ollekebollekes, die Inge regelmatig plaatste, maar ook anderen (Klik hier voor een voorbeeld).

Ik hoop dat actieve en inactieve leden mij mijn knipoog gunnen.

Groeten,
Niels
Tijd voor maken pagina: 0.143 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

1500 Metermagie

Kjeld
WikiMediaCommons