Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Smakkerd

Smakkerd 04 jan 2010 16:11 #1

  • Bas Holzhaus
  • Bas Holzhaus's Profielfoto
  • Offline
  • Iemand om te respecteren
  • Berichten: 49
Dubbele handicap!
Linkerhand: oliebol.
Rechterhand: bubbeltjes.
Moet je? Je zwicht.

Dat is de truc van de
éénjanuaridans.
Hand geven kan niet dus
zoenen verplicht.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.143 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Project P: Zwitsers sonnet

 



Voor Maxime Verhagen en Kees Verhoeven

Verhagen lapt de regels aan zijn laars
En handelt doorgaans zonder veel egards:
Voor hij de Tweede Kamer informeert
Deelt hij zijn plannen eerst met Twitteraars

Bij Kees Verhoeven valt zoiets verkeerd
Waarna hij via Twitter fulmineert
Dat dit niet past voor overheidsdienaars
En zeker niet voor wie ons land regeert

Maar @KeesVee, waarom toch zo verbolgen?
Vanwaar die diep gekrenkte houding toch?
Uw reprimande klinkt behoorlijk bitter

Mijn beste man, u hebt toch zelf ook Twitter?
Dus wat weerhoudt D66 nog
Om @MaximeVerhagen te gaan volgen?