Welkom,
Gasten
|
|
beeld: Chat GTP Klaagzang van een rayonhoofd Mijn Black en Decker hoeft niet klaargezet Het heeft alweer in weken niet gevroren We hadden het nog één keer willen horen Maar nooit meer ‘It giet oan’, want ‘It ken net’ Die ijsmuts kan de kast in voor een pet Ik hoor zo langzaamaan tot de folklore En heb mijn uitje en de moed verloren Want nooit meer ‘It giet oan’ want ‘It ken net’ Het ‘Hart van Nederland’ vroeg laatst belet ‘Kunt u in dikke jas en op uw noren En met zo’n rare klep over uw oren Eerst zeggen: ‘It giet oan’, dan ‘It ken net’?’ De vrouw stuurde me gisternacht uit bed Omdat mijn dromen tot het ochtendgloren Haar telkens bij de nachtrust bleven storen: 'Jij schreeuwt maar: ‘It giet oan’, maar ‘Dit ken nét’! Wij waren helden van het Pompeblêd Maar nu zijn alle Hoofden senioren Komt Magere Hein tot slot ons zieltje scoren Dan zegt ie: ‘It giet oan’, maar jullie..’Net’ |
Laatst bewerkt: 23 jan 2025 12:32 door Niek Kalberg.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Niels Blomberg, Bart Adjudant , John de Rooy, Riet Bredemeijer-van Kempen, René Turk, Han Marinus
|