Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Dat gevoel

Dat gevoel 06 okt 2025 04:54 #1

  • Bart Adjudant
  • Bart Adjudant 's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 1847
  • Ontvangen bedankjes 3271

(Wikimedia Commons)


DAT GEVOEL

Ooit was ik echt een crack in atletiek
Ik ben gestopt vanwege mijn fysiek
Mijn trainingspak zat niet meer als gegoten
Voorbij, het discuswerpen, kogelstoten
Toch blijft er altijd iets van dat gevoel
Ik speel graag op de camping jeu de boules
‘Een vers is als een vat gedestilleerd’, Bart Adjudant. 80 rijmende gedichten. Uitgave Liverse ISBN 978 94 92519 92 4
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.118 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Vergeten



de lente ben ik dus totaal vergeten
of moet het heb zijn? nee: ben, zeker weten
nou ja, vergeten is een beetje sterk
onthouden is net een tikje te veel werk

de jaargetijden, niet dat heb of ben
de namen, zeker dat ik die wel ken
en ben is iets met weten, heb met doen
of gaat het om de naam van elk seizoen?

die namen, daar heb ik een trucje voor
muziek die ook zo heet, uit de barok
ik weet ze weer als ik dat stukkie hoor

de lente heeft daarin een frisse klank
de herfst? nu zet u mij wel voor het blok
bekijk het maar, het is weer stank voor dank