Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: O jee

O jee 10 nov 2025 10:47 #1

  • Paul
  • Paul 's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 391
  • Ontvangen bedankjes 268
O jee

Men gaat in Brazilië weer klappen
en dromen van immense stappen
inzake klimaat
maar na loos gepraat
zal ‘t nathouden worden en pappen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.130 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Van harte

Wat, nu al negentig
Polzer de feesteling
Jaren vervliegen, de tijd
Smelt als sneeuw 

Dartelend verder naar
Tweeduizendnegentien
Dan word je eeuweling, Heinz
Van de eeuw!