|
Welkom,
Gasten
|
|
Man zocht vrouw Omdat ik liefde, sfeer en warmte miste begon ik heel voorzichtig met romances. Ik kreeg al snel te maken met avances van dames die beslist van wanten wisten. Ze bleken assertief en reuze mondig. Dus was het even zoeken naar chemie: zíj namen steeds voortvarend de regie en wilden wel een vent, maar niet kortstondig. Mijn eerste lief was uiterst principieel. Een wereld zonder kwaad was haar ambitie maar na een aantal jaren bij justitie zag zij in ieder mens een crimineel. Mijn tweede lief verwierf een vreemde trek. Ze werkte lange tijd als psychiater en functioneerde optimaal, maar later zag zij op straat in iedereen een gek. Ten derde male werd ik bruidegom: mijn nieuwe vlam, docent in hart en nieren, streed dagelijks met klierende scholieren en vond de mensheid daarom lui en dom. Ik weet het, over smaak valt niet te twisten. Ook moeten wij niet generaliseren, maar was ik u dan zou ik niets riskeren met psychiaters, juffen en juristen. |
|
Laatst bewerkt: 13 sept 2019 19:11 door Wim Meyles.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Niels Blomberg, Inge Boulonois, Niek Kalberg, Hanny van Alphen, Otto van Gelder, monnhauser, Manuel van Baarsen, Jaap Bakker
|

Hij was voortdurend voorbereid op regen.
Een oude man deed knick-knack in zijn lied
Misdadige genieën werden negen
En zestig keer door 'tzelfde oog bespied.
Soms kwamen we hem met een huisdier tegen
Maar met zijn Mrs. zagen we hem niet.
En voordat we de asbak konden legen
Was hij al weggePeugeot403d.
Ze zeiden dat hij alles was vergeten,
Geen chili en geen ei meer wilde eten.
Zijn haren in de plooi. Zijn stappen traag.
Dat is voorbij. Hij is nu weer de oude.
Blijft tot in eeuwigheid de pas inhouden
Om terug te komen op zijn laatste vraag.