Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Afwerkpaleis

Afwerkpaleis 26 jan 2010 20:02 #1

  • Coenraedt van Meerenburgh
  • Coenraedt van Meerenburgh's Profielfoto
Het koningshuis staat niet meer buiten kijf.
De ene bouwt in donker Afrika,
de ander komt de fiscus slinks te na
en construeert een brievenbusbedrijf.

Die term was mij tot dusver onbekend.
Is dat een ander woord voor hoerentent?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

De dichter en de trainer

5 3 2
Wikimedia.Commons
 
Ik dicht met tegenzin in 5-3-2,
het is slechts steunbetuiging aan Oranje,
maar net als babi pangang met lasagne
geen uitgekiend en smakelijk diner.
De ommezwaai lijkt mij een slecht idee.
 
Hoe moet dat tegen Duitsland? Frankrijk? Spanje?
Hier haal je de finale echt niet mee.
Ach, voetbal is precies als poëzie,
 
een samenspel van inzicht en regie,
soms loopt het soepeler in 4-3-3.