|
Welkom,
Gasten
|
|
Neem toch een Hyves account, o Majesteit!
Dan kunt u aan den lijve ondervinden, hoe goed u in contact blijft met uw vrinden. Zo wordt uw netwerk zelfs nog uitgebreid. U leert het allemaal van lieverlee. Straks twittert u gewoon: 'Je maintiendrai!' |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
