Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Nalatenschap @Frits Criens

Nalatenschap @Frits Criens 29 okt 2010 23:39 #1

• Niels Blomberg
  • Niels Blomberg's Profielfoto
  • aanwezig
  • Forumgod
  • Schoonschrijver
  • Ontvangen bedankjes 1445
Het is alweer 9 dagen dat ik een berichtje achterliet voor Frits Criens, n.a.v. www.hetvrijevers.nl/index.php/gedichten/...se/1272-nalatenschap

Ik deed dat in een stuk van het forum dat alleen voor leden is, maar het schijnt ook voor hen onvindbaar.
Hier dus een hernieuwde poging op een publieke pagina:

Beste Frits,

De laatste strofe is een klein juweeltje waar de hele boodschap kort en bondig in staat.

De overige 3 strofen vind ik eigenlijk overbodig en ook niet zo bijzonder.
Alleen de zin "zij verwaarloost mijn belang in haar" blijkt aan het einde dubbelzinnig.

Groeten,
Niels
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Nalatenschap @Frits Criens 30 okt 2010 13:07 #2

• Bas Boekelo
  • Bas Boekelo's Profielfoto
  • Forumgod
  • Ontvangen bedankjes 1352
Het afgesloten forumdeel wordt inderdaad niet gelezen. Heb het zelf al eerder ervaren.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.151 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Nieuwe bundel Wim Meyles: Kortjakje

kortjakjeomslag

Deze week verschijnt Kortjakje, de nieuwe bundel van Wim Meyles met maar liefst 200 pagina’s light verse: 30 kortjakjes, 18 sonnetten, 50 snelsonnetten, 30 Trijntje Fops, 20 lobbertangen, 15 filosoviertjes en verder sonnettines, rondeletten, puntdichten, à propos, tripels, copla’s, spichten en hergebruikgedichten!

De bundel is overal te bestellen, bijvoorbeeld bij de dichter (mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ). Kortjakje kost € 18,50, de verzendkosten bedragen € 4. Als je de bundel bij hemzelf bestelt, krijg je er als aardigheidje een (vrij kopieerbaar) exemplaar van het door hem ontworpen taalspelletje TacTic bij. Als dat geen aanbeveling is!