Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Werken aan mijn welbevinden

Werken aan mijn welbevinden 02 aug 2011 08:46 #1

  • Katja Bruning
  • Katja Bruning's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • Berichten: 1156
  • Ontvangen bedankjes 175
Werken aan mijn welbevinden


Elke week ziet Dokter Klamer
Mij verschijnen in zijn kamer.
Daar ik nimmer iets mankeer
Roept de goede man: “Alweer?
Zonde van mijn tijd, verdorie!”
Maar ik houd mij aan Mishori.


Katja Bruning


‘(...) Volgens Mishori zijn er betere manier om aan je welbevinden te werken: "Eet gevarieerd, beweeg regelmatig, slaap zes tot acht uur per nacht en breng regelmatig een bezoek aan je huisarts."‘
www.nu.nl/gezondheid/2579260/klysma-helemaal-niet-gezond.html
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.126 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Drs. P Q.E.D.

 
Beelden en geestgedruis
Lot van de ouderdom
Menig bejaarde is
Spokend dement
 
Niets van dat al bij de
Achtregelmatige :
Dankzij zijn verzen een
Vormvaste vent