|
Welkom,
Gasten
|
|
Hopelijk hebben de dames hun crapauds klaar staan om op flauw te vallen. Ik vermoed dat ik de hele onderstaande tekst t.z.t. zal versnipperen en vervangen door een minder rellerige. Maar nu, voor uw vertier.
Oh, hierbij het origineel. Het wordt zoveel leuker als je het deuntje erbij kunt afspelen. Enjoy! Down's Song Al ben je dan nog niet getrouwd Je weet dat je veel van haar houdt En dan zegt plots je meisje 'we gaan uit met z'n twee' Uit haar mond klinkt dat heel speciaal —ze is extra-chromosomaal Maar jij draagt, schijnt het, ook al een syndroom met je mee Dus strak in pak met kekke clip-on stropdas En men ziet subiet dat zulks ook niet voor nop was Vraag Sue-El dan snel, of je iets onschuldigs oplas: Deel jij straks de sprei met mij?" Je voelt een hormonale brand Nog binnen in het restaurant Ja, van de spanning raak je zelf al stijf Dat krijg je van zo'n minder wetend Meestal zwetend Alles etend Mongoloïd wijf Je bent al jarenlang getrouwd De smaak van liefde is verflauwd Dus denk je 'ik bestel maar eens een prostituée' Dat moet wel een speciaaltje zijn —zo'n dame woont ook op het plein Maar die mag van haar begeleider niet met je mee Daar staat op straat een meid zoals Sue-Ellen Wat ze vaak met spraak niet dorsten vertellen Maar 't beaat gelaat kan alleen maar goeds voorspellen Dus je wil die slet in bed! Dan heft die heel speciale hoer Haar horrelvoetjes van de vloer Daarop volgt jullie speekselrijk bedrijf Je kunt slechts dromen van zo'n open Spotgoedkoop en Iets verlopen Mongoloïd wijf Haar waterige ogen als twee poelen, bruin & diep En haar adem geurend als een gladiool Zo ferm het liefdesspel omdat haar openarmig welkom Zo kenmerkend is door grip En als ze in haar tangaslip In 't rond danst als een leipe kip Zo buitenissig frivool! Er zijn veel bijna mooie bij In de mongolentemmerij En ook staat hun meegaandheid buiten kijf; Dus neem ook zelf zo'n schonkig, zalig A2-talig Wat pokdalig Plasjes plengend Pielverlengend Steeds haar lapje mede brengend Nat bij nachte (goed doordacht, hè?) —wat de dokter niet verwachtte Iets wijdbenig Jubeltenig Waarom schreeuwt ze altijd, jemig Lollies likkend Play-Doh® bikkend Vanaf-maandag-schoenen-strikkend Zo geboren Blij van voren En door God vast uitverkoren Vaak met ziek hart Gaar voor driekwart Want mijn allerliefst publiek, part Mongoloïd wijf! |
|
Laatst bewerkt: 09 jan 2017 11:31 door Ditmar Bakker. Reden: Kleine wijzigingkjes
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|