|
Welkom,
Gasten
|
|
Ik ben gebraden en gesmoord,
ik ben gesmolten en verdampt, nu dit vermaledijde oord zo zwaar met hittegolven kampt. Ik ben gesmolten en verdampt. Waar blijft die langverwachte bui? Het miezert, maar het zet niet door! Is Pluvius weer eens te lui? Ik zou haast wensen dat het vroor! Het miezert, maar het zet niet door! Ik ga de vrieskist in vannacht. Ik hou het echt niet langer uit, want als ik even langer wacht zit er een aslaag op mijn huid. Ik hou het echt niet langer uit. Ik ben gebraden en gesmoord, ik ben gesmolten en verdampt. Ik zet mijn leven elders voort, waar deze zon niet langer lampt. Ik ben gesmolten en verdampt. |
|
't Wendt wel!
Laatst bewerkt: 15 aug 2020 17:19 door Musonius.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Jaap Bakker
|
