Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Hittegolf

Hittegolf 15 aug 2020 02:23 #1

  • Musonius
  • Musonius's Profielfoto
  • Offline
  • Zeer gerenommeerd forumlid
  • Berichten: 260
  • Ontvangen bedankjes 182
Ik ben gebraden en gesmoord,
ik ben gesmolten en verdampt,
nu dit vermaledijde oord
zo zwaar met hittegolven kampt.
Ik ben gesmolten en verdampt.

Waar blijft die langverwachte bui?
Het miezert, maar het zet niet door!
Is Pluvius weer eens te lui?
Ik zou haast wensen dat het vroor!
Het miezert, maar het zet niet door!

Ik ga de vrieskist in vannacht.
Ik hou het echt niet langer uit,
want als ik even langer wacht
zit er een aslaag op mijn huid.
Ik hou het echt niet langer uit.

Ik ben gebraden en gesmoord,
ik ben gesmolten en verdampt.
Ik zet mijn leven elders voort,
waar deze zon niet langer lampt.
Ik ben gesmolten en verdampt.
't Wendt wel!
Laatst bewerkt: 15 aug 2020 17:19 door Musonius.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Jaap Bakker
Tijd voor maken pagina: 0.156 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Visie

visie
 
De toekomst gaat in nevelen gehuld
Terwijl ik in de waas leef van het heden
Ligt achter me het mistige verleden
Dat gaandeweg met schimmen wordt gevuld
 
De kern van mijn geworstel met het leven
Heb ik nog nooit zo helder opgeschreven