Welkom,
Gasten
|
|
Ze komen en nemen me mee Weet jij nog dat je wegliep en Dat ik je op mijn knieën smeekte Niet te gaan want ik word knettergek NOU Je hebt me toch verlaten en De dagen werden slechter steeds En nu ben ik volkomen doorgedraaid EN Ze komen en nemen me mee, ha ha Ze komen en nemen me mee Ho ho, hi hi, ha ha Naar het gekkenhuis Waar leven altijd prachtig is En ik ben blij als ik Die lui zie in Hun witte jas En ze komen en nemen me mee Hahaaaa Je dacht dat het een grap was dus Je lachte, lachte Toen ik zei als ik jou kwijtraak Ga ik uit mijn plaat JUIST Bewuste lach, ik hoorde het Je lachte, lachte, lachte, ging toen weg Je weet nu dat ik echt krankzinnig ben EN Ze komen en nemen me mee, ha ha Ze komen en nemen me mee Ho ho, hi hi, ha ha Naar een blijer thuis, met bomen, bloemen Vogeltjes en mandenvlechters Lachend prutsen zij met duimen, tenen En ze komen en nemen me mee Hahaaaa Ik kookte eten, maakte schoon En zo zet jij het mij betaald Wat ik uit liefde voor jou heb gedaan HUH? Nou wacht maar af, ze vinden je En stoppen je dan rechtstreeks in Een zwerfhondenasiel, jij schurftenteef EN [Refrein...] *) Origineel: 'They're coming to take me away' (Napoleon XIV) |
Laatst bewerkt: 11 dec 2023 05:16 door John de Rooy.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|