Ik blow en snuif ik spuit en slik en vape
Ben vaste gast op grote drinkgelagen
Ik ken in bed het klappen van de zweep
En als het gaat om geld speel ik het leep
Want al wat God verbood kan mij behagen
 
Mij wachtte dus de hel met duizend plagen
Waar ik hem als een ouwe dief voor kneep
Maar daar hoort u mij niet meer over klagen
Het Laatste Oordeel? Ik zal glansrijk slagen
Passeer met vlag met wimpel straks de streep
 
Tot aan mijn dood blijf ik in zonde leven
Ik ga voor Trump en die zal mij vergeven
 
 

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

De held van Labbertong VIII

De held van Labbertong VIII

De medespelers hielden van zijn guitenstreken
Zij lagen daarom dikwijls allemaal gestrekt
(Dat had hun op het grasveld bijna nog genekt
Toen zij in Lummelgeest op 0-0 bleven steken)

De trainer van het stel probeerde wel te sturen
‘Zeg Remko, kerel, dit keer wil ik geen gestunt
Doe alsjeblieft alleen wat jij het beste kunt
Bespaar me dus die malle fratsen en die kuren’

Maar goed, waar lag bij “Rem” nu feitelijk de grens?
Hij scoorde graag of met zijn hak of met zijn knie
En van zo’n fraaie schaar genoot hij ook intens

‘Ik wil gewoon niet dat wij afgaan als een gieter
U weet, ik ben nu eenmaal toch een klein genie
En daarenboven ook een echte kunstgenieter’


(wordt vervolgd)