Ik leef graag ruim en comfortabel
maar alles lijkt te klein voor mij.
Zo werd mijn leven miserabel.
Mijn schoenen knellen. Allebei!
Het fietshok is te nauw bemeten,
ik pas niet op de keldertrap.
En altijd moet ik rechtstaand eten,
de keuken is gewoon te krap.
Mijn mok, daar zit een muizenoor aan.
De tuin is ook al ondermaats.
Zo kan ik nog wel even doorgaan,
helaas is hier te weinig plaats.
 

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Les

masuberen

Noem het geen spijbeldag!
Mars op het Malieveld
Alle scholieren daar
Krijgen een tien
 
Vreedzaam voorbeeldig dit
Red-ons-klimaatgedrag
En op geen spandoek
Een spelfout te zien